Apple Watch este cel mai popular smartwatch de pe piata in momentul de fata, umilind in vanzari competitorii existenti, insa pentru CEO-ul Swatch el este nimic mai mult decat o simpla jucarie pentru copii.
Nick Hayek, CEO al Swatch, a afirmat intr-un recent interviu ca Apple Watch este o jucarie interesanta, dar nu reprezinta o revolutie pentru lumea smartwatch-urilor, asa cum foarte multe dintre persoanele care l-au incercat au afirmat in repetate randuri despre noul produs al celor din Cupertino.
Mergand mai departe, CEO-ul Swatch a afirmat ca grupul pe care il conduce nu va dezvolta vreodata un smartwatch, acest tip de dispozitive avand nevoie de incarcare in fiecare zi pentru a functiona, iar dupa cum probabil stiti deja, elvetienii sunt axati pe cu totul altceva.
Desi Swatch nu pare sa considere Apple Watch drept un competitor demn de luat in seama, inregistrarea ca marca a expresiei One More Thing dezvaluie faptul ca in Elvetia lansarea noului produs Apple a genera suficiente probleme in vanzari astfel incat el sa fie luat in serios in viitor.
In an interview with Swiss paper Tages-Anzeiger, Swatch Group CEO Nick Hayek candidly outlines smartwatch plans for the Swiss company moving forward, while taking the opportunity to call out manufacturers like Apple, Samsung and Sony for their rivalling products.
Avand in vedere ca vanzarile de ceasuri traditionale au scazut simtitor dupa lansarea Apple Watch, afirmatii de acest gen trebuie privite ca fiind cat se poate de normale, elvetienii fiind cei mai afectati de aparitia Apple Watch, acest trend urmand a continua.
Avand in vedere aceasta problema, unii producatori elvetieni de ceasuri au hotarat totusi sa produca smartwatch-uri, insa cei de la Swatch vor ramani fideli strategiei secular,e cel putin deocamdata.