Daca Apple nu a oferit date clare privind vanzarile Apple Watch, analistii din lumea intreaga s-au intrecut in a oferi diverse estimari privind numarul de unitati cumparate de catre fanii companiei americane in Q2 2015.
Conform acestor estimari, Apple Watch s-ar fi vandut in nu mai putin de 3.6 milioane de unitati in intreaga lume in trimestrul fiscal care a inceput la 1 aprilie si s-a terminat la 30 iunie, deci doar doua saptamani din el nu au avut Apple Watch disponibil pentru achizitie.
Comparand aceasta cifra cu cea a altor produse similare, Fitbit este deocamdata superioara Apple cu 4.4 milioane de unitati vandute, Xiaomi fiind plasata sub Apple cu 3.1 milioane de unitati vandute, asta in timp ce Samsung ar fi vandut doar 0.6 milioane de unitati.
Apple ar avea o cota de piata de 19.9% in segmentul wearable-urilor, cu aproape 5% mai mica decat cea a FitBit, dar cu 2.8% mai mare decat cea a Xiaomi, cei de la Samsung avand o cota de piata de doar 3.3%, de 6 ori mai mica decat cea a companiei Apple.
Apple Watch a generat incasari de peste 1 miliard de dolari in primele 2 luni si jumatate de disponibilitate, astfel ca Apple a reusit sa faca produsul destul de atractiv, asta desi inca mai are foarte multe de schimbat pentru a-l transforma intr-un “blockbuster”.