Un fost angajat al companiei Apple a vorbit intr-un interviu recent despre modul in care compania americana alege sa implementeze tehnologii noi in produsele sale, ea punand accent mai mare pe experienta pe care o are utilizatorul folosind acea functie decat pe tehnologie in sine.
In aceasta idee, compania americana are grija ca toata experienta de utilizare sa fie grozava cu respectiva functie, altfel ea nu este implementata chiar daca tehnologia din spatele sau este populara, ori utilizata la scara larga in alte smartphone-uri existente pe piata.
In aceasta idee este dat un exemplu al implementarii unui sistem de incarcare solara in Apple Watch, compania americana luand decizia de a nu implementa aceasta tehnologie deoarece ar fi stricat experienta de utilizare a produsului, acesta necesitand incarcare in acest mod doar in anumite pozitii relativ cu soarele si pentru perioade lungi de timp.
In any product you make, you have to make sure the experience is more compelling than the feature. If I had an iPod that required solar-charging, and I had to just leave it in the window sill for five hours, or [if] I had to position myself so that I was hitting the sun when listening to music, that would be a sh—- experience.
In aceeasi masura, fostul angajat spune ca Apple nu promoveaza anumite functii daca ele nu sunt 100% sigure ca ofera functionalitatea respectiva, iar aici vorbim despre impermeabilitatea Apple Watch, ceasul inteligent functionand la o anumita distanta sub apa, dar pentru ca un este 10)% impermeabil, functia nu a fost promovata.
Apple actioneaza in acest mod cu toate produsele pe care le pregateste pentru lansare pe piata, unele tehnologii fiind testate cu multi ani inainte ca ele sa ajunga efectiv intr-un produs sau altul, multe dintre ele neajungand vreodata.
This post was last modified on aug. 31, 2015, 8:46 AM 08:46