Facebook si Candy Crush Saga sunt cele mai populare aplicatii pentru iPhone si iPad existente in momentul de fata in App Store, informatiile venind de la un studiu care a analizat aplicatiile din cele mai mari magazine App Store de pe glob.
Vorbim aici despre App Store-urile din SUA, Marea Britanie, China, Japonia si China, aceste 5 magazine generand combinat un foarte mare procent din totalul descarcarilor de aplicatii generate de catre cele cateva sute de milioane de posesori de iPhone, iPad sau iPod Touch-uri.
In imaginea de mai sus puteti vedea ca Facebook si Facebook Messenger sunt primele 2 aplicatii in topul popularitatii, in timp ce YouTube si Instagram le urmeaza, Skype incheind un top 5 dominat de catre companiile Google si Facebook cu propriile aplicatii.
Practic Facebook domina acest top 10 cu nu mai putin de 4 aplicatii in primele 6 pozitii, in timp ce Apple si Google au cate doua aplicatii de fiecare, iar Microsoft si Twitter sunt singurii “intrusi” intr-un top dominat de catre cele mai populare companii de pe planeta.
In ceea ce priveste jocurile, Candy Crush Saga si Fruit Ninja domina preferintele utilizatorilor, ele fiind urmate de catre Angry Bird, Subway Surface si Despicable Me, fiecare titlu din top 5 fiind dezvoltat de catre o companie separata, lucru imbucurator.
In top 10 cele mai populare jocuri pentru iPhone si iPad regasim totusi compania Rovio cu doua titluri prezente, ea si Imangi fiind singurele companii care au mai mult de un joc prezent in acest top, semn ca in cazul jocurilor exista concurenta mai eficienta decat in cazul aplicatiilor normale.
Nici in ceea ce priveste topul aplicatiilor, nici in ceea ce priveste topul jocurilor nu vorbim despre surprize din vreun punct de vedere sau altul, iar asta pentru ca de cateva trimestre fiscale regasim aceleasi titluri in top 10, singurele schimbari fiind elgate de pozitionarea lor.