Orange Romania a lansat un nou portofoliu de abonamente impreuna cu o noua identitate vizuala in cursul zilei de luni, insa lansarea a fost precedata de un eveniment care a avut loc in cursul weekend-ului trecut in Piata Universitatii din Bucuresti.
Pentru a-i ajuta pe clientii existenti si pe viitorii clienti sa descopere mai usor noile beneficii ale noilor abonamente Orange, operatorul de telefonie mobila a creat un spatiu special in care toti cei interesati pot experimenta serviciile care le sunt puse la dispozitie incepand de luni.
Zona creata de catre Orange este un cort care are diverse spatii corespunzatoare celor 9 teme principale ce au stat la baza crearii noilor abonamente si in continuare vom vorbi despre ele.
Prima zona a cortului Orange a avut un “invitat special” in postura HTC Vive, sistemul de realitate virtuala fiind adus in premiera in Romania in cursul zilelor de sambata si duminica si va pot spune din proprie experienta ca toti cei care l-au testat au avut parte de o experienta unica.
Cea de-a doua zona a cortului este dedicata pozelor in familie, cu corespondent direct la noile abonamente Family, utilizatorii putand face impreuna o poza, asa cum pot combina multiple planuri tarifare pentru a crea abonamente de familie.
Cea de-a doua zona este dedicata “starii de bine”, cei de la Orange aducand un stres-o-metru care va masoara nivelul de stres, insa si un specialist in diagnosticarea problemelor telefoanelor voastre, aceasta fiind facuta gratuit pe loc de catre el.
Cea de-a treia zona este dedicata persoanelor aflate mereu in miscare, Orange promovand produsele de fitness disponibile in oferta sa, dar si smartwatch-urile pentru care acum putem cumpara un plan tarifar special cu o cartela SIM prin intermediul abonamentului Orange Net.
Cea de-a patra zona este dedicata distractiei
si a avut in prim-plan Samsung Gear VR si Deezer, serviciul de streaming audio fiind integrat in unele planuri tarifare ale noilor abonamente Orange, impreuna cu Orange TV Go.Urmatoarele doua zone au fost dedicate performantelor, Orange demonstrand vitezele de internet 4G si 4G+ ale noilor abonamente impreuna cu noua baterie reincarcabila oferita gratuit la achizitionarea unui smartphone, o imprimanta 3D completand intreaga experienta.
In final avem zona pentru “acasa“, cei de la Orange prezentand toate functiile abonamentelor Orange TV care ofera acum mai mult trafic pentru vizionare prin aplicatia Orange TV Go, dar si mai multe posturi TV la preturi mult mai convenabile.
Pe langa toate acestea, in afara cortului Orange veti gasi in premiera in Romania o instalate de lumini si sunet numita #Volume, ea oferind o experienta unica in momentul de fata in Romania, iar clipul video de mai sus vorbeste de la sine.
In final nu trebuie sa uit spectacolul trupei japoneze ENRA care a ajuns in premiera in tara noastra multumita celor de la Orange. Aceasta trupa a uimit intreaga audienta cu o dovada de maiestrie in coordonarea miscarilor intre digital si real.
Cortul Orange este deschis tuturor pana in 20 septembrie si va recomand sa il vizitati in Piata Universitatii, iar inainte sa intrati va recomand sa va faceti si un selfie GIF la una dintre tabletele amplasate afara.
This post was last modified on sept. 20, 2015, 8:31 AM 08:31