In imaginea de mai sus puteti vedea persoanele angajate de catre Samsung sa se plimbe prin fata unui Apple Store din Londra, ele avand un banner cu Samsung Galaxy S6 Edge+ in spate, tentativa celor de la Samsung fiind de a convinge fanii Apple sa renunte la iPhone 6S si iphone 6S Plus.
Pentru ca asta nu a fost de ajuns, compania de marketing angajata de catre Samsung a oferit sticle de apa, paturi si perne gratuite celor care asteptau la coada, ele avand marcat hashtag-ul #nextisnew, acesta fiind folosit si de catre coreeni pentru promovarea propriilor produse pe retelele de socializare.
Oferind aceste lucruri gratuite, compania de marketing a incercat sa si filmeze fanii Apple cu ele in mana pentru a arata lumii intregi ca acestia sunt de fapt fani ai companiei Samsung, iar unii dintre ei n-au fost chiar atat de multumiti de aceasta tentativa de a promova in mod gresit brand-ul coreenilor.
Practic Samsung este atat de disperata acum incat simte nevoia sa strice bucuria unor oameni cu incercarea de a demonstra ca ea este populara, insa oare la ce ne putem astepta de la coreenii care stiu doar sa copieze produsele altora ?
This post was last modified on sept. 25, 2015, 4:13 PM 16:13