Apple are cel mai valoros brand de pe planeta pentru al treilea an consecutiv conform celebrei companii Interbrand care masoara anual valoarea celor mai importante brand-uri de pe planeta si publica un top public in acest sens.
Conform celor de la Interbrand, brand-ul Apple valoreaza 170 de miliarde de dolari adica mai putin decat intreaga rezerva monetara a companiei Apple, asta in timp ce brand-ul GOogle, plasat pe pozitia a doua, valoreaza 120 de miliarde de dolari, ambele inregistrand cresteri.
In cazul Apple valoarea brand-ului a crescut cu 43% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce in cazul Google valoarea brand-ului a crescut cu doar 13% fata de aceeasi perioada a anului trecut, deci vorbim despre o crestere care reprezinta doar o treime din cea a Apple.
iPhone, iPad si iPod Touch-urile au ajutat compania Apple sa ajunga pe pozitia pe care o detine acum, acestea fiind produsele care au generat cele mai mari vanzari in ultimii ani si este clar ca fara ele cei din Cupertino nu ar fi urcat atat de sus intr-un asemenea top.
Separat de Apple si Google, mai jos aveti top 10 cele mai valoroase brand-uri de pe planeta in functie de valoarea estimata a brand-ului.
- Apple – 170 de miliarde de dolari;
- Google – 120 de miliarde de dolari;
- Coca Cola – 78 de miliarde de dolari;
- Microsoft 67 de miliarde de dolari;
- IBM – 65 de miliarde de dolari;
- Toyota – 49 de miliarde de dolari;
- Samsung 45 – de miliarde de dolari;
- General Electric – 42 de miliarde de dolari;
- McDonald’s – 39 de miliarde de dolari;
- Amazon – 37 de miliarde de dolari.