iPhone 6S si iPhone 6S Plus s-au vandut in 13 milioane de exemplare in 3 zile, insa in ciuda acestui record de vanzari se pare ca terminalele nu au parte de chiar atat de mult succes in fiecare piata in care sunt comercializate momentan.
Mai exact, se pare ca vanzarile iPhone 6S si iPhone 6S Plus in Japonia ar fi cu 10 – 15% mai mici decat in aceeasi perioada a anului trecut cand iPhone 6 si iPhone 6 Plus au fost lansate, scaderea fiind una considerabila, cel putin conform analistilor japonezi care au urmarit lansarea.
Desi vanzarile sunt cu 10 – 15% mai mici decat cele de anul trecut, cel mai mare operator de telefonie mobila din tara, NTT DoCoMo, sustine ca iPhone 6S si iPhone 6S Plus au inregistrat totusi vanzari puternice, probabil mai bune decat in cazul lansarilor de terminale Samsung.
Odata cu scadearea numarului de terminale vandute operatorul a confirmat faptul ca numarul de persoane care au asteptat la coada pentru lansarea iPhone 6S si iPhone 6S Plus, insa pentru aceasta din urma scadere are si o explicatie relativ plauzibila.
Apple’s iPhone products have strong demand in Japan and accounted for 60% of the country’s smartphone sales in 2014. Japan-based telecom carrier NTT DoCoMo pointed out that that its iPhone 6s and 6s Plus sales were still strong, but the popularity and number of people that lined up outside stores were both weaker than for their predecessors.
Operatorul pune numarul mic de persoane in seama anuntarii faptului ca stocurile din magazine vor fi mici in ziua lansarii, multi asteptand actualizarea lor, insa adevarul este ca trend-ul asteptatului la coada dispare, lumea preferand sa comande online produsele si sa le astepte acasa.
Japonia este una dintre tarile extrem de importante pentru compania Apple si scaderea vanzarilor sugereaza faptul ca japoniezii nu sunt chiar atat de impresionati cu schimbarile facute de catre compania Apple in iPhone 6S si iPhone 6S Plus anul acesta.