Apple este pregatita sa isi extinda prezenta intr-una dintre cele mai mari tari de pe glob, India, cei din Cupertino incheind parteneriate cu lanturi locale de magazine pentru a-si vinde produsele in mult mai multe locatii decat pana in prezent si a le aduce in atentia mai multor indieni.
India este cea de-a doua tara de pe glob in ceea ce priveste numarul de locuitori, peste 1 miliard de oameni traind intr-o tara in care nivelul de trai nu este chiar atat de ridicat, insa in care exista suficient de multi oameni cu venituri substantiale pentru a achizitiona produsele Apple.
Apple a incheiat un parteneriat cu retailerul local Croma pentru a crea spatii de vanzare dedicate pentru produsele sale in magazinele retailerului, cesta urmand a isi amenaja initial 6 dintre magazine conform cerintelor celor din Cupertino, numarul urmand a creste.
Fiecare spatiu dedicat din magazine va avea minim 100 de metri patrati, astfel ca vorbim despre foarte multa expunere de care vor avea parte produsele Apple in locatiile celor de la Croma, deci vanzarile ar trebui sa creasca in consecinta in perioada urmatoare.
We are proud to partner Apple to launch the Apple Store in India and extremely bullish about it. These stores will be modeled on the global design and will offer the best experience to consumers, showcasing the entire range of Apple products.
Exact precum in cazul eMAG Apple Shop, vorbim despre binecunoscutele mese de lemn existente in Apple Store-uri si despre angajati care vor fi pregatiti de catre tehnicieni ai celor din Cupertino, deci experienta ar trebui sa fie similara cu cea oferita la eMAG, de exemplu.
Extinderea spatiilor de vanzare din China este o miscare logica pentru Apple si Croma va fi cu siguranta doar unul dintre noii parteneri ai celor din Cupertino, insa ramane doar de vazut cat succes va avea aceasta extindere a spatiului de vanzare.