Facebook concureaza cu YouTube, mai timid in trecut, insa serios incepand din lunile urmatoare, compania ce detine cea mai mare retea de socializare planuind sa creeze un feed special pentru clipuri video in aplicatia sa pentru terminale mobile.
In imaginea de mai sus puteti vedea cum va afisa Facebook doar clipuri video intr-un feed dedicat similar celui vizibil in momentul de fata cu postari ale prietenilor nsotri sau ale paginilor pe care le urmarim, totul fiind intr-un mod similar cu cel oferit de catre compania YouTube.
In imaginea de mai jos puteti vedea cum va arata noua versiune a aplicatiei Facebook care contine acest feed special pentru clipuri video, el fiind reprezentat printr-o iconita afisata in partea inferioara a aplicatiei, ea urmand a o inlocui pe cea care face legatura cu Facebook Messenger.
Separat de acestea, compania Facebook afiseaza acum clipuri video recomandate impreuna cu cele existente in feed, astfel ca puteti descoperi rapid clipuri video publicate de catre alte persoane, reclame urmand a fi afisate intre ele in curand de catre Facebook.
Mai mult decat atat, cei de la Facebook vor lansa si un nou mod de a vedea clipuri video, astfel ca acestea vor fi vizibile intr-o fereastra plutitoare intr-un mod similar cu cel oferit de catre aplicatia YouTube, astfel ca veti putea vedea un clip video in timp ce accesati alti continut.
In clipul video de mai sus aveti prezentate o parte dintre schimbarile pe care Facebook le-a facut deja pentru utilizatorii din lumea intreaga si o parte dintre cele care urmeaza sa vina, compaina intentionand sa atace serios YouTube pentru atentia oamenilor.
Cat succes va avea Facebook in a concura cu YouTube fara a obliga utilizatorii sa vada clipuri video nedorite ramane de vazut, insa in momentul de fata majoritatea “succesului” se datoreaza fortarii utilizatorilor sa vada aceste clipuri video in news feed.