Apple Music are in momentul de fata 15 milioane de utilizatori conform CEO-ului Apple, Tim Cook, insa doar 6.5 milioane dintre acestia platesc un abonament lunar pentru a folosi serviciul, cifra fiind destul de mare pentru o platforma lansata cu doar aproape 4 luni de zile in urma.
Tim Cook sustine ca utilizatorii Apple Music sunt foarte interesati de sistemul de alegere manuala a melodiilor care le sunt recomandate pentru ascultare, Apple punand un accent foarte mare pe acest aspect al serviciului sau, iar aceasta strategie pare sa fi avut un impact foarte mare.
La 4 luni dupa lansare, Apple Music are deja aproape o treime din numarul total de utilizatori ai Spotify, competitorul celor din Cupertino avand in momentul de fata 20 de milioane de utilizatori care platesc pentru servicii, insa platforma are cativa ani de existenta in spate.
Apple Music a fost prezentat de catre foarte multi analisti ca un serviciu sortit esecului, insa iata ca Apple demonstreaza capacitatea de a convinge milioane de oameni sa-i cumpere un nou produs dupa trei luni de utilizare gratuita si cred ca putini se asteptau la un numar atat de mare de abonati.
Nimeni nu stie deocamdata cati oameni au testat Apple Music din moment ce exista 15 milioane de utilizatori momentan, iar acest aspect ar fi interesant de aflat pentru a vedea care este rata de retentie a clientilor in cazul acestui serviciu important pentru cei de la Apple.