Orange a anuntat astazi rezultatele financiare pe T3 2015, operatorul de telefonie mobila avand parte de cresteri in toate segmentele importante, dupa cum era de asteptat avand in vedere evolutia pietei din Romania.
Conform Orange Romania, numarul de abonati ai Orange TV a ajuns la 250.000, traficul de date 4G a crescut de 6 ori fata de aceeasi perioada a anului 2014, veniturile in acest trimestru fiind de 243.2 milioane de euro, cu 7% mai mari decat in aceeasi perioada a anului trecut.
De la inceputul anului si pana in prezent Orange Romania a inregistrat incasari de 697 de milioane de euro, cu 3.2% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, numarul de clienti ajungand la 10.284.000, cu 79.000 clienti mai mult decat in trimestrul anterior.
Detalii suplimentare aveti in comunicatul de presa de mai jos.
Performanța rețelei, Orange TV și noile oferte au contribuit la creșterea Orange în trimestrul trei:
- Peste 250.000 abonați Orange TV
- De 6 ori mai mult trafic de date 4G comparativ cu trimestrul trei al 2014
- Performanța continuu îmbunătațită a rețelei, certificată de clienți și confirmată de Netograf, ANCOM
Bucureşti, 22 octombrie 2015. Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru trimestrul al treilea al anului 2015, valabile la 30 septembrie.
Veniturile înregistrate de Orange România în trimestrul al treilea al acestui an au fost de 243,2 milioane de euro, înregistrând o creştere de 7% faţă de trimestrul al treilea din 2014. De la începutul acestui an, veniturile companiei au totalizat 697 milioane de euro, în creştere cu 3,2% faţă de perioada similară a anului trecut.
La 30 septembrie 2015, Orange România avea 10.284.000 de clienţi. 79.000 mai mulţi români au ales rețeaua Orange comparativ cu trimestrul anterior.
Serviciul Orange TV a avut o evoluție constantă atât pe partea numărului de utilizatori cât și pe cea de conținut și inovație. În prezent, peste 250 000 de abonaţi au acces la programele Orange pe televizor. De asemenea, portofoliul de canale a fost îmbunătățit prin adăugarea de noi posturi TV. În iulie s-a lansat o nouă versiune a aplicației TV Go pentru Android cu un design îmbunătățit și noi funcționalități. Stick-ul Orange TV, lansat în iunie, a fost bine primit de piață, această inovație câștigând și premiul la secțiunea “Best customer premise technology” la IBC Amsterdam.
Traficul de internet mobil 4G a crescut cu 60% comparativ cu trimestrul al doilea al 2015 și de 6 ori comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Orange deţine cea mai extinsă reţea 4G din România cu 96% acoperire pentru populația urbană şi 71% pentru populația națională (peste 4200 de localități), performanța susținută a rețelei fiind confirmată și de noile rezultate ale aplicației Netograf de la ANCOM. În București, tocmai s-a finalizat în luna septembrie un proiect major de creștere cu 50% a capacității rețelei.
În ultima lună a trimestrului al treilea, Orange a anunțat noutăți atât în portofoliul de abonamente, cât și inovații. Noul portofoliu de abonamente, ce aduce ca noutate pe lângă abonamentele individuale pachetele Orange Family și Orange Share, se dovedește foarte atractiv atât pentru clienţii existenți, cât și pentru cei care aleg acum Orange. Abonamentele noi au venit însoțite, printre altele, și de noile smartphone-uri Orange dedicate tuturor tipurilor de clienți: Orange Klif, Orange Dive 30 și Orange Dive 70. De asemenea, lansarea în premieră a portofoliului dedicat pentru companiile cu maxim 2 angajati,Orange Pro, a fost foarte bine primită de piață şi un succes încă de la început. La capitolul inovații se numară bateria externă, Power Up, și serviciul apel 4G ce aduce pentru clienți cea mai rapidă conexiune a apelului în rețeaua 4G și calitatea HD a sunetului în timp ce se păstrează experiența de navigare prin cel mai rapid net.
În al treilea trimestru al anului, numărul de smartphone-uri 4Gvândute a fost aproape dublu comparativ cu vânzările din trimestrul trei al lui 2014, iar vânzările de tablete 4G au fost de 4 ori mai mari.
“Prin noua promisiune de brand lansată în acest trimestru, am formulat mai clar ca niciodată ambiția de a fi lângă clienții noștri în momentele esențiale ale vieții lor, pentru a-i conecta cu ceea ce contează mai mult pentru ei. Mai departe de o promisiune stau toate eforturile noastre făcute în zona de experiență a clientului – precum o rețea mai fiabilă în fiecare zi, noile abonamente din portofoliu și serviciul apel 4G, o nouă premieră în România – care aduc rezultate concrete pe termen lung.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.