Apple Watch s-a aflat la doar al doilea trimestru fiscal de disponibilitate pe pietele globale si conform analistilor, el a acaparat nu mai putin de 72.8% din piata smartwatch-urilor, adica aproape trei sferturi dintre toate ceasurile inteligente vandute pe glob au fost Apple Watch-uri.
Facand o comparatie cu smartwatch-urile Samsung, compania Coreeana ar fi vandut doar 600.000 de unitati ale propriilor ceasuri inteligente in ultimele trei luni, acaparand o cota de piata de doar 9.8%, de aproape 8 ori mai mica decat cea a companiei Apple.
Practic, Apple si Samsung au cumulat peste 82% din piata smartwatch-urilor, restul de 18% fiind impartit intre o multitudine de alti producatori ai unor asemenea produse, printre ei numarandu-se Pebble, Huawei, Xiaomi, LG, Sony
si multe alte companii din China.Samsung is estimated to have sold 600,000 units of its wearable device in the July-September period, representing a market share of 9.8 percent globally, according to the latest report by Strategy Analytics. Samsung was outplayed by Apple, which sold an estimated 4.5 million units of Apple Watches in the cited period. The top seller’s market share came to 72.8 percent.
Va spuneam astazi ca vanzarile de Apple Watch ar fi generat minim 1.7 miliarde de dolari pentru compania Apple in primele 5 luni de disponibilitate pe piata, insa nimeni nu are o cifra exacta deoarece Apple nu a oferit-o, considerand-o un secret care ar putea ajuta concurenta.
Apple Watch este cel mai de succes smartwatch lansat vreodata pe piata si asta in principal deoarece el a fost creat si vandut sub brand-ul companiei Apple, acesta fiind principalul motiv pentru care foarte multa lume l-a cautat, insa ramane de vazut cat isi va mai pastra popularitatea.