Adele a revenit recent in atentia lumii intregi multumita noii melodii Hello ce face parte din albumul 25 ce urmeaza sa fie lansat de catre artista, el urmand a fi in centrul unui nou turneu mondial al cantaretei britanice.
Pentru ca revenirea sa este atat de importanta pentru un numar foarte mare de persoane, se pare ca persoanele care o reprezinta i-au facut companiei Apple o propunere de sponsorizare in valoare de 30 de milioane de dolari pentru a sustine turneul sau mondial.
Suma propusa de catre reprezentatii artistei Adele este de 10 ori mai mare decat cea pe care o companie ar plati-o in mod normal pentru a sponsoriza turneul global al unui artist, insa cei din Cupertino ar urma sa primeasca si diverse alte beneficii in afara promovarii in concerte.
Separat de sponsorizare, reprezentantii artistei ar fi incercat fara succes sa convinga compania Apple sa vanda CD-ul albumului 25 in Apple Store-urile din intreaga lume, insa desigur ca Apple a refuzat, compania americana nemaiavand asemenea obiecte in vanzare in magazinele sale.
The singer’s powerhouse negotiators at WME are so confident of the success of her upcoming album and as-yet-unconfirmed world tour that they’ve pitched Apple on a jaw-dropping $30 million tour sponsorship, The Post has learned. That’s as much as 10 times the usual sponsorship deal.
Pentru Apple un parteneriat cu Adele ar putea fi de foarte bun augur in vederea promovarii Apple Music in lumea intreaga, concertele unui artist extrem de popular putand fi locatia perfecta pentru a promova un serviciu de streaming audio, daca si costurile ar fi potrivite.
Avand in vedere ca Apple are o oferte de 10 ori mai mare decat cea normala pentru sponsorizarea concertele unui artist, ramane de vazut daca va fi de acord sa cheltuie o suma atat de mare de bani intr-un asemenea scop, insa exista sanse destul de mari sa o faca.