Pentru a completa imaginea unei companii incapabile de creatie, cei de la HTC au copiat inclusiv o faimoasa reclama Apple lansata in 1984, ea fiind creata special pentru Macintosh in ideea de a atrage clientii care achizitionau PC-urile IBM spre compania americana.
Motto-ul reclamei pentru HTC ONE A9 este fii diferit, insa din pacate cei de la HTC sunt departe de a se apropia de motto-ul lor, iar asta deoarece noul lor smartphone arata si este vazut ca doar o noua clona a unui terminal iPhone si nimic mai mult, iar nimeni nu greseste aici.
Copiind o reclama faimoasa a companiei Apple, cei de la HTC nu fac altceva decat sa confirme faptul ca strategia lor in momentul de fata este de a copia produse de succes fara a inova in vreun fel si Samsung a demonstrat ca acest lucru poate avea succes pentru o perioada de timp.
Sus aveti reclama celor de la HTC pentru HTC ONE A9, iar jos aveti reclama lansata de catre compania Apple pentru Macintosh in 1984.
This post was last modified on nov. 5, 2015, 3:43 PM 15:43