In baza imaginilor pe care le vedeti, aplicatia ii va intreba pe utilizatori ce probleme au cu iDevice-urilor si le va oferi solutii daca exista, in caz contrar existand optiunea de a discuta prin chat cu unul dintre angajatii celor din Cupertino, sau de a face o programare pentru a lasa terminalul in garantie.
Desi website-ul Apple are deja o parte din aceasta functionalitate, aplicatia creata special de catre compania Apple ofera mai multa functionalitate pentru ajutorarea utilizatorilor, astfel ca vorbim despre un software menit sa imbunatateasca experienta de a cere ajutor.
Aplicatia celor de la Apple functioneaza cu ajutorul unui Apple ID si la logare afiseaza toate iDevice-urile asociate contului nostru, iar de aici incolo totul depinde de timpul de terminal si problemele pe care utilizatorul le descrie, procesul in sine urmand a fi destul de simplu.
Desi experienta de utilizare a acestei noi aplicatii pentru iOS este grozava, din pacate in Romania nu vom beneficia de ea pentru ca nu exista un Apple Store in tara noastra, asa ca va veti putea bucura de ea numai daca veti calatori intr-o tara din afara Romaniei.
This post was last modified on nov. 20, 2015, 10:21 PM 22:21