Conform unei agentii locale de monitorizare a activarilor de terminale mobile, 66% dintre toate terminalele mobile activate de catre companii in T3 2015 in SUA au fost iPhone/iPad-uri ale companiei Apple, cifra fiind enorma daca ne gandim ca vorbim despre un singur producator.
Procentul este cu 2% mai mare decat cel inregistrat in T2 2015, iar asta in conditiile in care terminalele Android au reprezentat 31% din totalul activarilor, iar cele Windows Phone doar 2% din total, semn ca Microsoft nu reuseste sa-si convinga partenerii sa-i cumpere produsele.
Privind datele pe diverse segmente, iOS-ul a reprezentat: 83% dintre activarile din sectorul public, 77% dintre activarile din sectorul financiar, 68% dintre activarile din sectorul de asigurari si 77% dintre activarile din mediul educational, unul extrem de important pentru Apple.
In contrast, Android a avut suprematia in sectorul IT si in cel al transporturilor, insa vorbim despre procente de 52% si respectiv 50%, deci nu la fel de mari precum cele ale companiei Apple, cei din Cupertino fiind foarte aproape in aceste doua segmente.
Apple se bazeaza extrem de mult pe miliardele de dolari generati de catre vanzarea de iDevice-uri catre companiile de pe intreaga planeta sau institutiile guvernamentale, astfel ca in viitor probabil cei din Cupertino vor cauta sa isi creasca substantial vanzarile.
This post was last modified on nov. 25, 2015, 7:36 AM 07:36