X

Cargus – o poveste cu incompetenta si nesimtire

Acum aproximativ doua saptamani v-am povestit prima mea experienta proasta cu Cargus, sau Urgent Cargus, sau oricum vreti sa numiti ceea ce se vrea a fi o firma de curierat, insa in realitate nu ar trebui sa se numeasca asa.

Atunci va spuneam ca un curier al Cargus a mintit cand a fost nevoit sa imi livreze un colet, raportand ca eu nu as fi fost acasa pentru a primi livrarea, desi in realitate el nici macar nu s-a obosit macar sa ma sune, iar cand l-am intrebat de ce a mintit, desigur ca a continuat sa ofere minciuni in locul adevarului.

Povestea de atunci este doar inceputul unei experiente nefericite cu aceasta companie numita Cargus si spun asta deoarece astazi va vorbesc despre un colet care dupa 11 zile de plimbari intre curierii Cargus si depozitul central din Bucuresti, inca nu a reusit sa-mi fie livrat tot in Bucuresti.

Drumul coletului a inceput in 23 noiembrie cand o firma i-a initiat livrarea catre prietena mea, insa intrarea sa in gaura neagra numita firma de curiarat Cargus i-ar putea fi si sfarsitul, asta deoarece in 11 zile niciun curier nu s-a obosit sa dea in telefon sa  ne spuna ceva in legatura cu livrarea sa.

Dupa cum puteti vedea in imaginea de mai sus, livrarea coletului a fost reprogramata de 5 ori fara ca expeditorul sau destinatarul sa ceara asta si fara ca vreun telefon sa fie dat de cineva de la Cargus pentru a oferi vreo informatie in legatura cu statusul coletului.

Incercand sa dau astazi de locatia coletului, operatorul telefonic Cargus, Ana Ungureanu, m-a pus pe drumuri degeaba dupa un curier care nu avea coletul in masina, acesta fiind de fapt stationat in centrul principal al Cargus din Soseaua Tunari din Bucuresti.

In ciuda plangerilor facute la echipa de suport a Cargus, cerintele de livrare au ajuns in aceeasi gaura neagra precum coletul, iar operatorul Georgiana Voinea de la departamentul de reclamatii Cargus a oferit la fel de mult ajutor precum sistemul de verificare al AWB-urilor, recitand scuze si promisiuni desarte.

Problema mea nu este unica, nici pe departe, iar asta am observat atat pe pagina de Facebook a Cargus, cat si in articolul precedent sau intr-o postare publicata ieri, cel mai trist comentariu fiind al unei persoane care sustine ca un curier Cargus i-a cerut bacsis pentru a-i livra un colet.

In acest conditii, stau si ma intreb de ce oare un om normal sau o firma serioasa ar apela vreodata in viata asta la compania Urgent Cargus pentru a livra un colet? Cu toata caldura va recomand sa evitati Urgent Cargus pentru livrari si sa folositi chiar pana si Posta Romana pentru ca sunt convins ca pana si ei ar fi facut livrarea mai repede.

Sper ca dupa un sfarsit de an rusinos, Urgent Cargus sa inceapa 2016 cu o echipa de management capabila sa extermine incompetenta si nesimtirea.

UPDATE: Mai jos aveti reactia oficiala a celor de la Cargus la acest articol si sesizarile facute de catre mine.

Va rugam sa acceptati scuzele noastre in ceea ce priveste intarzierea cu care a fost livrat coletul destinat sotiei dumneavoastra, doamna xxxxxx xxxxxx. In urma rezultatelor cercetarii interne, au fost dispuse actiuni corective impotriva tuturor celor implicati in procesul de livrare a pachetului respectiv.

Chiar daca traversam o perioada mai aglomerata, va asiguram ca depunem toate eforturile pentru a putea livra fiecare pachet la timp, iar impactul unor situatii exceptionale sa nu se rasfranga asupra clientilor nostri.

Speram sa intelegeti ca ne dorim la fel de mult ca si dumneavoastra, sa eliminam orice fel de neplaceri care pot aparea pe parcursul oricarei livrari. Va rugam sa luati in considerare faptul ca nu ne-am dorit pentru nici o clipa sa intarziem livrarea, iar daca am facut acest lucru in mod involuntar, speram ca masurile aplicate sa elimine aceste intarzieri pe viitor.

Pentru orice alte informatii, echipa Urgent Cargus ramane in continuare la dispozitia dumneavoastra

Cu deosebit respect,

This post was last modified on dec. 9, 2015, 8:28 PM 20:28

Disqus Comments Loading...