Inainte sa va ganditi ca Apple se da batuta in aceasta lupta cu producatorii de continut va spun ca in realitate compania americana ia o pauza pentru a vedea ce abordari noi ar putea avea asupra problemei in ideea de a isi convinge partenerii sa fie de acord cu planurile sale.
Una dintre ideile celor de la Apple este de a crea o platforma prin care partenerii sai sa vanda abonamente TV sau acces la anumit continut multimedia direct catre utilizatori, eliminand astfel implicarea sa in orice altceva decat procesarea de plati si intretinerea platformei.
Apple dorea sa ofere un abonament TV online cu 14 canale care sa coste maxim 40 de dolari pe luna, insa marii producatori de continut au cerut ca pretul sa fie mai mare, iar negocierile au esuat, asa ca Apple ia in calcul alte metode de a convinge companiile.
Apple Inc. has suspended plans to offer a live Internet-based television service and is instead focusing on being a platform for media companies to sell directly to customers through its App Store, according to a person with knowledge of the matter.While Apple isn’t giving up entirely on releasing a live-TV service, its plan to sell a package of 14 or so channels for $30 to $40 a month has run into resistance from media companies.
CEO-ul CBS, unul dintre cele mai mari trusturi media din SUA, sustine ca a sa companie si cei din Cupertino erau aproape de a incheia o intelegere pentru furnizarea de continut pentru un abonament ce urma sa coste 35 de dolari lunar, insa discutiile au fost suspendate din senin.
Daca Apple va reusi sa ofere un abonament TV pentru Apple TV 4 ramane de vazut, insa nu cred ca Tim Cook va abandona chiar atat de usor ideea.
This post was last modified on dec. 9, 2015, 9:01 AM 09:01