Mai exact, conform unei companii specializate pe analizarea pietei tabletelor din China, iPad Pro a inregistrat vanzari dezamagitoare in tara care genereaza cele mai mari incasari pentru compania Apple, doarĀ 49,300 de unitati fiind comercializate de catre cei din Cupertino.
In imaginea de mai sus puteti vedea o comparatie intre lansarile celor mai importante tablete iPad ale companiei Apple si puteti observa ca iPad Air 2 a avut de departe cele mai mari vanzari la o luna dupa lansare, iPad pro inregistrandu-le pe cele mai mici, in toata comparatia.
Practic iPad Pro este un produs dedicat unei nise de utilizatori, iar in China exista prea putine persoane de acest gen interesate sa cumpere o tableta extrem de scumpa care este foarte utila doar pentru graficieni, utilizatorii de rand neavand nevoie de o tableta supradimensionata.
iPad Pro are un pret de vanzare ce incepe de la 908 dolari in China, o cifra foarte mare pentru care un chinez de rand isi poate cumpara un laptop foarte bun, asa ca a alege iPad Pro in locul unui asemenea produs nu pare a fi o alegere logica si nu doar in China.
Din pacate pentru Apple, aceeasi dilema o au foarte multe persoane din diverse zone in care iPad Pro este vanduta, justificarea achizitionarii acestui produs in detrimentul unui laptop sa a unui notebook fiind extrem de dificila.
This post was last modified on dec. 22, 2015, 9:53 AM 09:53