Lasand la o parte concurenta creata de catre aceste entitati, managerii companiei Samsung sustin ca lipsa unui software suficient de bun pentru hardware-ul implementat in terminale afecteaza calitatea dispozitivelor livrate catre clientii din lumea intreaga.
Unii manageri ai companiei Samsung spun ca se pune mult prea mare accent pe livrarea de hardware foarte performant, asta in timp ce software-ul are mari carente si nu poate exploata la maxim hardware-ul pe care smartphone-urile il au inclus.
Se pare ca in interiorul companiei nu exista suficient de multa incredere in managerii care conduc diviziile ce dezvolta software si servicii, cultura companiei Samsung fiind de a vinde produse hardware, insa lumea nu are nevoie doar de atat, ci si de software pe masura.
There’s a lot of distrust of top executives who can actually implement stuff that is more of a software and services offering. It’s still ‘we know how to sell boxes, we sell boxes’. Samsung’s upper management just inherently doesn’t understand software. They get hardware – in fact, they get hardware better than anyone else. But software is a completely different ballgame.
Fosti manageri ai Samsung acuza managerii din structurile superioare de faptul ca nu inteleg nevoia de a avea software foarte bun pentru hardware-ul vanduta, dar si ca interesele pe termen scurt au prioritate in fata eforturilor pe termen lung care aduc valoare pentru consumatori la achizitie si cresc rata de loialitate.
Practic, fosti si actuali angajati ai Samsung confirma ceea ce toata lumea stie de ani de zile, ca Samsung este o companie care stie sa faca hardware, dar este incapabila sa faca si software pentru el, iar acest calcai al lui Ahile ar putea-o transforma in noua Nokia sau Blackberry.
This post was last modified on dec. 26, 2015, 9:01 AM 09:01