Saptamana trecuta au aparut informatii privind faptul ca Lenovo va renunta la brand-ul Motorola pentru promovarea smartphone-urilor sale in lumea intreaga si desigur ca multa lume a pus in discutie aceasta decizie a asiaticilor.
Lenovo a clarificat acele informatii si a confirmat intr-adevar faptul ca intentioneaza sa modifice strategia de marketing pentru smartphone-uri, insa nu trebuie sa va ingrijorati ca brand-ul Motorola va disparea avand in vedere ca are in spate un renume atat de mare.
Cei de la Lenovo au decis ca viitoarele lor smartphone-uri nu vor mai afisa denumirea Motorola pe carcase, ci in locul lor va fi afisata denumirea Moto impreuna cu denumirea Lenovo, deci practic vorbim despre o scurtare a numelui in locul unei eliminari complete.
Lenovo considera, cel mai probabil, ca denumirea Moto este mult mai cool decat Motorola, asa ca ea va fi prezenta pe smartphone-uri, in timp ce denumirea Motorola va fi folosita pe unele materiale de marketing si pe documentatia oferita in cutia terminalelor mobile vandute.
Mai mult decat atat, Motorola Mobility va continua sa functioneze ca divizie separata in cadrul Lenovo si va avea control asupra sub-diviziilor care dezvolta smartphone-uri si smartwatch-uri, deci hardware-ul, functionalitatea si design-ul acestora vor fi gandite de catre oameni cu experienta in dezvoltarea de terminale mobile.
In concluzie, Motorola nu dispare, ci este ascuns in materiale de marketing si documentatie pentru folosirea terminalelor mobile, decizia in sine fiind destul de ciudata pentru Lenovo.