La mai bine de 6 ani de la aparitia sa, Google Play are in sfarsit optiunea de a accepta coduri promotionale pentru descarcarea de aplicatii platite vandute de catre diversi dezvoltatori prin intermediul sau in lumea intreaga.
Desi App Store ofera aceasta functie de ani si ani de zile, cei de la Google au reusit abia acum sa le ofere dezvoltatorilor de aplicatii posibilitatea de a genera coduri promotionale care sa permita descarcarea gratuita a aplicatiilor si jocurilor platite.
Cei de la Google impun si cateva limitari pentru codurile promotionale pe care dezvoltatorii le pot genera pentru aplciatiile disponibile in Google Play, insa in general vorbim despre acelasi sistem pe care compania Apple il ofera pentru dezvoltatorii sai din lumea intreaga.
Dezvoltatorii de aplicatii pentru platforma Android vor avea posibilitatea de a genera cate 500 de coduri pentru fiecare aplicatie in fiecare trimestru fiscal, deci 2000 de coduri anual, compania Apple oferind pana recent doar 100 de coduri pentru fiecare actualizare a unei aplicatii.
Acestea fiind spuse, compania Google a ajuns in sfarsit Apple dintr-un punct de vedere, asta deoarece la descarcari Google Play a trecut de mult in avans.