Cei de la Nielsen vor primi de la Facebook informatii privind discutiile utilizatorilor despre show-urile TV pe care le urmaresc in SUA, compania Facebook sustinand ca informatiile vor fi oferite intr-un format care nu va permite identificarea utilizatorilor de la care provin.
Mai exact, Facebook analizeaza in momentul de fata absolut tot ce discutam noi, din moment ce datele trec prin serverele sale, si pentru Nielsen va extrage din conversatiile private ale utilizatorilor datele relevante pentru popularitatea show-urilor TV din SUA.
Informatiile aparute astazi pun intr-o lumina extrem de proasta compania Facebook deoarece utilizatorii nu mai au vreun fel de intimitate nici macar in discutiile private cu prietenii, iar daca Facebook poate oferi acest tip de date catre Nielsen, este clar ca monitorizeaza absolut orice conversatie.
Nielsen is going to start tracking discussions that people have about TV on Facebook with their family and friends, even if that discussion isn’t marked as “public.” Nielsen still won’t be able to peer into Facebook messages you send directly to your friends, but it will see if you post a message on someone’s feed declaring your love for “The Real Housewives of Atlanta” or “Jessica Jones.”
Inainte sa va speriati prea tare va spun ca datele nu vor veni din conversatiile purtate prin Facebook Messenger, ci din discutiile din statusurile publice ale utilizatorilor, dar si din cele private pe care teoretic nimeni nu ar trebui sa le poata accesa fara acordul celui care a scris mesajul.
Practic Facebook nu tine cont de faptul ca utilizatorul doreste ca acele informatii sa fie private si sa fie vazute doar de catre anumite persoane, ci va prelua date din ele si le va oferi unei companii terte, asta desigur fara a-l intreba pe utilizatori.
Acesta este unul dintre modurile in care Facebook face bani de pe urma utilizatorilor, insa desigur ca exista si multe altele.