iPad Pro a fost lansata de catre compania Apple in cursul lunii noiembrie si a fost primita foarte bine de catre utilizatorii din lumea intreaga, vanzarile sale fiind mai mari decat cele ale tabletelor Microsoft Surface, asta desi preturile de vanzare sunt destul de apropiate.
Apple a anuntat ca a vandut 16.1 milioane de tablete in T4 2015, cu 7.1 milioane de unitati mai mult decat compania Samsung, insa surpriza vine de la Microsoft care nici macar nu se afla in top 5 producatori desi Huawei ocupa ultimul loc cu 2.2 milioane de unitati vandute.
Avand in vedere vanzarile de tablete iPad care sunt cu mult mai mari decat cele ale oricarui alt producator, cei de la IDC sustin ca inclusiv iPad Pro ar fi intrecut in vanzari Microsoft Surface desi ambele tablete s-au aflat intr-un trimestru fiscal in care au si fost lansate.
Desi Microsoft sustine ca vinde tot mai multe tablete anual, in T4 2015, un trimestru fiscal foarte important, nu a reusit sa vanda mai mult decat Huawei, o companie cu un prestigiu mult mai mic si produse inferioare din punct de vedere calitativ, dar si al preturilor.
Despite lukewarm reviews, the iPad Pro was the clear winner this season as it was the top selling detachable, surpassing notable entries from Microsoft and other PC vendors. It’s also important to note that the transition towards detachable tablets has presented positive opportunities for both Apple and Microsoft. However, Google’s recent foray into this space has been rather lackluster as the Android platform will require a lot more refinement to achieve any measurable success.
Pe de alta parte nici Samsung nu o duce mai bine, insa Huawei si-a dublat vanzarile fata de T4 2014, Amazon fiind aproape de a isi tripla vanzarile fata de T4 2015.
This post was last modified on feb. 1, 2016, 7:37 PM 19:37