Facebook a anuntat o schimbare majora pentru News Feed-ul in care sunt afisate informatiile noi de la prietenii si paginile pe care le urmarim, ele facand parte din schimbarile generale pe care compania Facebook le face in mod constant pentru reteaua sa de socializare.
Scopul acestei schimbari este de a afisa informatii mult mai relevante pentru utilizatori in News Feed, compania Facebook axandu-se pe doi noi factori de alegere a noutatilor care sunt afisate in partea superioara a News Feed-ului utilizatorilor globali.
Acesti doi noi factori au in vedere statistici privind probabilitatea ca un utilizator sa fie interesat de informatia care ii este afisata, dar si privind probabilitatea ca utilizatorul sa interactioneze cu acea informatie
printr-ul like, share sau comentariu.Facebook sustine ca a realizat studii complexe pentru a afla care sunt interesele oamenilor si care este sansa ca lor sa le placa o anumita stire si sa interactioneze cu ea, asa ca aceasta schimbare are la baza si rezultatele acestor studii desfasurate in reteaua de socializare.
We are making an update to News Feed that combines these two signals. News Feed will begin to look at both the probability that you would want to see the story at the top of your feed and the probability that you will like, comment on, click or share a story. We will rank stories higher in feed which we think people might take action on, and which people might want to see near the top of their News Feed.
Practic, Facebook incearca sa ghiceasca ce informatii si-ar dori utilizatorii sa vada in News Feed pentru a interactiona cu ele, insa ramane de vazut daca algoritmii sai vor avea sau nu capacitatea de a ghici exact ceea ce isi doresc utilizatorii sa vada.