Microsoft Surface este tableta dezvoltata de catre compania Microsoft pentru a lupta cu iPad pe pietele globale, insa pana acum ea nu s-a dovedit a fi un produs chiar atat de dorit de catre utilizatorii din intreaga lume, vanzarile fiind cu mult mai mici decat cele ale Apple.
In 2015 6 milioane de tablete Microsoft Surface au fost vandute in lumea intreaga de catre compania Microsoft, cu mult mai putine decat tabletele iPad sau Samsung, cei din Cupertino comercializand 16 milioane de unitati doar in T4 2015.
Microsoft sustine ca Surface este o competitoare a ultrabook-urilor si o compara cu MacBook Air, insa majoritatea o pun pe acelasi plan cu tabletele iPad normale, o comparatie cu iPad Pro fiind mai corecta, insa nu stim cate unitati ale acestei tablete s-au vandut in 2015, ea fiind lansata in noiembrie.
Cifrele privind vanzarile Microsoft Surface sunt oferite de catre parteneri ai companiei, ele fiind cu 50% mai mari decat cele asteptate de catre analisti, Microsoft afirmand ca aceasta tableta a generat vanzari cu 29% mai mari in T4 2015, fara a oferi cifre exacte.
Microsoft shipped 2.5 million Surface-series tablets in the fourth quarter of 2015, leading to total shipments for the year reaching six million units, or 50% higher than market expectations of four million, according to Taiwan-based supply chain makers.
Pentru anul 2016 analistii se asteapta ca tabletele Microsoft Surface sa genereze vanzari mai mari cu 30% fata de cele inregistrate in 2015, deci pana la 8 milioane de unitati ar urma sa fie comercializate si abia anul acesta vom vedea o comparatie reala cu iPad Pro.
This post was last modified on feb. 3, 2016, 9:40 AM 09:40