Ieri Facebook a schimbat butonul Like cu butonul pentru reactii, adica le ofera utilizatorilor din intreaga planeta posibilitatea nu doar de a da like postarilor in reteaua de socializare, ci si de a isi arata sentimentele in alte 5 moduri prin intermediul unor emoticoane de reactii.
Schimbarea a fost anuntata acum cateva luni de catre compania Facebook si a fost pusa in practica abia incepand de ieri, schimbarea fiind una extrem de importanta in contextul in care Facebook are peste 1.1 miliarde de utilizatori pe intreaga planeta.
Printre toate reactiile pe care Facebook le ofera in momentul de fata nu se afla si butonul dislike pe care lumea il cere de cativa ani, cei de la Facebook anuntand ca dezvolta un asemenea buton, insa el nu a mai fost implementat si probabil nici nu va mai fi implementat vreodata.
Explicand de ce butonul dislike nu a fost implementat, cativa membri ai Facebook au afirmat ca el este prea simplu si nu reflecta intr-adevar de ce oamenilor nu le-ar place o anumita postare, reactiile oferite acum de catre Facebook fiind mult mai clare cu privire la sentimentele utilizatorilor.
A dislike felt very binary to Mark and the team. This might seem like a pretty straightforward task: Just slap a thumbs down next to the Like button and ship it. It’s not nearly that simple though. People need a much higher degree of sophistication and richness in what choices we provide for their communications. Binary ‘like’ and ‘dislike’ doesn’t properly reflect how we react to the vast array of things we encounter in our real lives.
Facebook a analizat indelung oportunitatea implementarii unui buton dislike pentru reteaua de socializare si daca a decis a nu o faca, atunci are motive foarte pertinente pentru acest lucru, asa ca nu va asteptati sa mai vede acest buton vreodata in website sau aplicatie.