Ieri v-am spus ca Apple a lansat un cont special pe reteaua de microblogging Twitter prin care recomanda diverse trucuri utile pentru iDevice-uri, dar prin care ofera si ajutor utilizatorilor care au diverse probleme cu propriile terminale.
Cu peste 132.000 de urmaritori adunati intr-o singura zi, contul are parte de un succes rasunator, el ajungand in atentia a peste 86 de milioane de persoane de pe planeta, deci Apple si-a atins obiectivul de a-l face popular folosindu-se de presa.
Desi doar un singur truc a fost publicat acolo ieri, angajatii Apple care administreaza acel cont sunt mult mai preocupati sa ajute utilizatorii care au probleme, ei oferind in jur de 100 de raspunsuri pe ora pentru persoanele care le cer ajutorul in fiecare zi.
Vorbim despre aproape 2 raspunsuri oferite in fiecare minut, si aproximativ 2400 de raspunsuri intr-o zi intreaga, cifra fiind impresionanta avand in vedere ca vorbim despre o retea care nu a fost in mod normal gandita pentru a permite oferirea de ajutor.
Desi Apple ofera ajutor pentru utilizatori atat telefonic, cat si prin intermediul propriului website ori prin email, iata ca si Twitter se dovedeste a fi extrem de util, iar urmatorul pas ar putea fi crearea unei pagini speciale de ajutor in cadrul Facebook.