Ieri v-am spus ca unele tablete iPad nu puteau fi activate dupa instalarea iOS 9.3, iar problema afecteaza atat de multe persoane incat compania Apple a decis sa creeze o pagina speciala in website-ul sau in care sa ofere sfaturi pentru rezolvarea problemelor utilizatorilor.
Apple vorbeste atat despre terminale iPhone, cat si despre tablete iPad care nu pot fi activate dupa un update facut iOS-ului, deci problema de ieri nu pare sa fie limitata doar la tablete, ci si la smartphone-urile folosite de catre utilizatori, probabil modelele mai vechi.
Pentru a veni in intampinarea nevoilor utilizatorilor, compania Apple a creat o pagina speciala in care descrie multiple metode prin care problema imposibilitatii de a activa iPhone sau iPad dupa actualizarea iOS ar putea fi rezolvata fara a contacta echipa sa de suport.
Pentru inceput compania Apple le recomanda utilizatorilor sa se logheze cu Apple ID-ul in website-ul iCloud.com, accesarea meniului Settings si verificarea ca iDevice-ul nostru este listat in sectiunea My Devices.
Daca problema nu este rezolvata in acest mod, atunci Apple recomanda conectarea iDevice-ului la iTunes pe PC, logarea cu un Apple ID daca este necesar, si asteptarea ca programul sa faca activarea prin serverele sale.
Daca nici asa nu se rezolva problema, atunci Apple recomanda revenirea la iCloud.com, accesarea aplicatiei Find My iPhone, selectarea optiunii All Devices, selectarea terminalului vostru si alegerea optiunii Remove From Account.
Daca niciuna dintre metodele de mai sus nu functioneaza, atunci singura rezolvare este efectuarea unui restore folosind programul iTunes pentru PC, insa fara un backup prealabil veti pierde toate datele din dispozitivele voastre.