Ieri v-am spus ca in China s-au inregistrat 3.4 milioane de precomenzi pentru iPhone SE, noul smartphone al companiei Apple parand a fi un adevarat succes in tara, asta desi in alte zone de pe glob lumea nu a fost intrutotul entuziasmata de smartphone-ul americanilor.
Pentru a intelege mai bine cine este interesat de noul smartphone al companiei Apple, cei de la Slice Intelligence au facut graficul de mai jos in care ofera detalii cu privire la tipurile de persoane care achizitioneaza iPhone SE in momentul de fata.
Conform lor, iPhone 6S Plus a atras 49.3% dintre utilizatorii actuali de produse Apple, iPhone SE atragand doar 35.4% dintre cei care au detinut un iPhone in trecut, diferenta intre cele doua cifre fiind mare daca ne uitam la cifra de vanzari a iPhone 6S Plus.
In schimb, iPhone SE atrage mai multi utilizatori care nu au cumparat un smartphone in ultimii 2 ani, aici procentele fiind de 48.7% pentru noul terminal versus 40.4% pentru cel lansat in toamna, diferenta fiind ceva mai mica decat in situatia anterioara.
Early data from Slice Intelligence indicates that the SE may help Apple grow its maturing iPhone consumer base. Only 35 percent of iPhone SE buyers purchased an iPhone online in the past two years, and 16 percent of them were previously Android users. By comparison, 49 percent of iPhone 6S buyers upgraded from a previous iPhone, and 10 percent replaced an Android device they bought online within the past two years.
In ceea ce priveste atragerea de utilizatori ai platformei Android, 16% dintre cei care cumpara iPhone SE ar veni de la platforma celor de la Google, asta in timp ce in cazul iPhone 6S procentul ar fi de 10%.
In final cei de la Slice sustin ca majoritatea celor care cumpara iPhone SE au varste cuprinse intre 45 si 54 de ani, sunt barbati si au studii superioare, procentele fiind mai bune decat in cazul iPhone 6S Plus.
More than one fifth of SE buyers are in the 45-54 age demographic, versus 18 percent for all iPhone buyers; and 77 percent of SE buyers are men, versus 69 percent… Only 39 percent of new SE owners have a college degree, whereas 46 percent of those who pre-ordered an iPhone 6 or 6S did.