Popularitatea iPhone in randul tinerilor continua sa creasca, conform unui nou studiu, 69% dintre tinerii participanti la acest studiu detinand un iPhone, procentul fiind in crestere fata de 67% cat s-a inregistrat in cursul toamnei anului 2015.
In ceea ce priveste intentia de cumparare, 75% dintre tineri sustin ca viitorul lor smartphone va fi un iPhone, cifra fiind cu un procent in crestere fata de toamna anului trecut, cresterea fiind mica, insa chiar si asa ea trebuie consemnata in favoarea celor de la Apple.
In ceea ce priveste smartwatch-urile, tinerii nu sunt chiar atat de interesati de asemenea produse, doar 12% dintre ei confirmand faptul ca detin un ceas intelingent, Apple Watch fiind cel mai popular dintre toate, 71% dintre smartwatch-urile fiind produsul celor de la Apple.
Daca vorbim despre intentia de achizitie pentru ceasurile inteligente, ei bine doar 10% dintre tineri sunt dornici sa cumpere un asemenea produs, acest procent fiind in crestere cu 2% fata de toamna anului trecut, deci smartwatch-urile n-au un viitor stralucit in fata.
We would expect the Apple Watch to maintain market share close to that of iPhone, but don’t expect major changes in interest until stronger use cases emerge. We continue to view CY17 as the potential breakout year for Apple Watch.
Daca la smartwatch-uri tinerii prefera Apple Watch, cand vine vorba despre intreaga categorie a wearable-urilor, Fitbit este brand-ul preferat al tinerilor, 72% dintre ei alegand aceasta companie, Nike ocupand locul al doilea cu 12% din interes, Apple Watch avand jumatate din procentele Nike.
Apple a cucerit acum cativa ani tinerii cu iPhone-urile sale, iar Apple Watch urmeaza acelasi drum, insa cei din Cupertino au nevoie de noi functii pentru smartphone-urile proprii pentru a creste si mai mult interesul in aceste produse.