Compania Facebook a anuntat in cursul zilei de ieri implementarea unor noi schimbari pentru News Feed, astfel ca utilizatorii vor avea parte de o experienta imbunatatita, Facebook facand in mod constant schimbari pentru modul in care sunt afisate postarile in News Feed-ul aplicatiei sau a website-ului.
Conform celor de la Facebook, noul algoritm pentru News Feed ia in calcul : timpul petrecut de catre utilizatori uitandu-se la o stire, chiar si fara a accesa postarea, accesarea stirilor, perioada de timp trecuta intre accesarea unei stiri si revenirea in News Feed si multe altele.
Separat cei de la Facebook au aflat de la utilizatori ca ar trebui sa existe mai multa diversitate printre stirile afisate in News Feed, astfel ca acum compania a modificat algoritmii pentru a afisa mai multe informatii de la mai multe pagini, totul in ideea de a evita repetarea afisarii aceluiasi continut catre acelasi utilizator.
Facebook face aceste schimbari in ideea de a le afisa utilizatorilor ceea ce ei ar dori sa vada si ceea ce are cel mai mare potential de a genera interactiuni sau click-uri pe stiri si directionari catre website-urile publisherilor, unele pagini putand inregistra o crestere in trafic, altele putand inregistra o descrestere.
We are adding another factor to News Feed ranking so that we will now predict how long you spend looking at an article in the Facebook. …we will be taking into account time spent reading and watching once the content has fully loaded. We’ll also be making an update to reduce how often people see several posts in a row from the same source in their News Feed.
Facebook face schimbari de acest gen pentru le genera in mod constant utilizatorilor impresia ca au parte de ceva nou in timpul utilizarii retelei de socializare, insa in putine situatii putem spune ca noutatile sunt de bun augur si imbunatatesc experienta de utilizare.