Apple Watch a fost lansat anul trecut pe piata de catre compania Apple, iar ieri a implinit 1 an de disponibilitate pentru utilizatorii din lumea intreaga, diversi analisti incercand sa puna putin in evidenta mareata realizare a celor din Cupertino.
Apple Watch este fara discutie smartwatch-ul care a inregistrat cel mai mare succes pana in prezent, el inregistrand in jurul a 12 milioane de unitati vandute in doar 12 luni de disponibilitate, dar cifra ar putea fi conservatoare, mai ales ca Apple nu a oferit detalii privind vanzarile ceasului.
Putini dintre oameni stiu totusi ca Apple Watch este produsul Apple cu cel mai mare succes in primul an de disponibilitate pe piata, el reusind sa surclaseze iPhone care a inregistrat vanzari de doar 6 milioane de unitati in primul an in care a fost comercializat.
Cu un pret mediu de vanzare de 500 de dolari per unitate, Apple Watch ar fi generat 6 miliarde de dolari pentru compania Apple in primul sau an pe piata, cifra fiind una impresionanta pe care, probabil, niciun alt producat de smartwatch-uri nu a atins-o in multipli ani de vanzare al acestui tip de produse.
Apple Inc. sold twice as many Watches as iPhones in each device’s debut year. Yet the smartwatch is dogged by a perception that seems premature given the history of Apple’s most popular devices: disappointment.
Desi multa lume priveste ceasul inteligent ca fiind un produs ce nu este necesar in viata de zi cu zi, iata ca totusi exista o piata din ce in ce mai mare pentru asemenea dispozitive, iar Apple incaseaza majoritatea profitului din vanzarea acestor produse.