In cursul lunii martie compania Apple a anuntat o reducere de pret pentru Apple Watch, aceasta dubland vanzarile Apple Watch, desi vorbim despre o scadere cu 50 de dolari a pretului de baza, aceasta fiind nesemnificativa daca ne uitam la pretul total al produsului.
Desi nu multa lume si-ar fi imaginat ca aceasta reducere de pret pentru Apple Watch va genera o crestere substantiala a vanzarilor, iata ca in realitate acestea au crescut cu 250% in cursul lunii trecute, cresterea fiind spectaculoasa in comparatie cu reducerea aplicata de Apple.
Acea reducere a fost cel mai probabil combinata si cu alte reduceri oferite de catre diversi parteneri ai companiei Apple, iar asa s-ar explica de ce vorbim despre o crestere atat de mare a vanzarilor unui produs care scazuse in popularitate.
Apple Watch a fost lansat acum mai bine de un an de zile pe piata si scaderea serioasa a vanzarilor era de asteptat avand in vedere vechimea sa, astfel ca Apple avea nevoie de ceva care sa impulsioneze utilizatorii sa cumpere din nou Apple Watch, o scadere de pret fiind suficient de motivanta.
Apple Watch se afla in ultimele luni de prezenta in topul gamei de produse ale companiei Apple, Apple Watch 2 urmand a isi faca aparitia in toamna acestui an, asa ca nu vom avea foarte mult de asteptat pana cand noul produs va fi prezentat.