Desi compania Apple a lansat Apple Watch anul trecut si a reusit sa obtina vanzari uimitoare in cele 12 luni de disponibilitate ale produsului, deocamdata ceasurile inteligente nu sunt suficient de populare pentru a intrece in vanzari bratarile de fitness.
Conform unui studiu recent, peste 75% dintre wearable-urile vandute in SUA sunt bratari de fitness, restul reprezentand smartwatch-uri, iar mai bine de jumatate dintre aceste bratari sunt produse de catre Fitbit, singurul producator de wearable-uri care vinde mai mult decat Apple in acest segment.
Cei de la Kantar au realizat acest studiu, iar conform lor, o 12.2% dintre toti consumatorii din SUA detin un wearable, deci exista o piata foarte mare pe care compania Apple trebuie sa o cucereasca cu Apple Watch-ul pe care il promoveaza atat de mult in momentul de fata.
In lunile februarie si martie Fitbit a generat jumatate dintre vanzarile de wearable-uri din SUA, iar restul de 50% a fost impartit intre ceilalti producatori, inclusiv compania Apple, semn ca produsele sale mai au multe noutati de adus inainte de a intra in gratiile utilizatorilor.
For both smartwatch and fitness band buyers – brand, ease of use, and functionality are the top drivers of purchase, outweighing both design and cost. Fitbit established itself as an early market leader, capturing 61.7 percent of the U.S. installed base by communicating a clear and simple value proposition to consumers.
In Europa lucrurile sunt cu mult diferite, aici wearable-urile avand o cota de piata injumatatita fata de cea din SUA, iar Fitbit este un lider cu un avans minor in fata celorlalti producatori de wearable-uri, inclusiv compania Apple sau coreenii de la Samsung.
Mai exact, Fitbit are 18.5% din piata europeana, asta in timp ce Apple si Samsung au 14% si respectiv 11.6%, dar wearable-urile mai au multe de dovedit inainte de a intra in gratiile europenilor, sau a multor altor natiuni de pe planeta.