Microsoft a reusit sa deschida 100 de magazine in SUA, Canada si Australia pana in momentul de fata, iar toata lumea o ironizeaza, pe buna dreptate, din cauza faptului ca acele magazine sunt in realitate clone ale Apple Store-urilor facute populare de catre compania Apple.
Microsoft a deschis primul sau magazin in anul 2009, cu 6 ani mai tarziu decat compania Apple, iar pana in momentul de fata are mai putin de un sfert dintre magazinele deschise cu succes de catre cei din Cupertino, iar pentru asta exista o explicatie.
Daca Apple Store-urile sunt mereu aglomerate cu oameni dornici sa testeze cele mai noi tehnologii ale americanilor, in cazul Microsoft lucrurile stau complet diferit, magazinele lor fiind mai mereu pustii, exceptie facand cazurile cand un produs foarte important este lansat.
Desi Microsoft sustine ca principalul scop al magazinelor este de a aduce brand-ul in atentia consumatorilor si a ii instiinta ca el inca exista, compania vrea totusi sa faca profit cu locatiile, insa acest lucru este destul de greu de realizat din moment ce lumea le evita.
Microsoft’s stores have a warm decor, plenty of helpful staffers and an array of PCs, phones and devices. They could use a few more customers, though. It’s hard to know exactly how the stores are doing since Microsoft won’t comment on either sales or traffic figures. It is fair to say, though, that it is not uncommon to visit stores in which workers outnumber customers.
Microsoft mai are foarte multe de schimbat pana cand isi va face magazinele populare, iar cel mai bun punct de plecare este lansarea unor produse care sa fie cu adevarat dorite de catre consumatori.