Cu siguranta multi dintre voi folosesc Twitter, Instagram si/sau Facebook si cunosc influenta anumitor persoane asupra utilizatorilor, nefiind vorba deaparat de ” VIP-uri “. Poate fi vorba de un model de fitness care te inspira, sau poate un blogger. Oricare ar fi cazul, se pare ca aceste persoane sunt mai influente decat credem.
Astfel ca, conform unui studiu realizat recent de Twitter si Annalect, s-a descoperit faptul că utilizatorii de Social Media au incredere in persoanele de influenta de pe Twitter, Facebook, Instagram, la fel de mult ca si in proprii lor prieteni. In unele cazuri, aceasta influenta a dus la luarea unor decizii de cumparare rapida a unor produse, dupa ce un utilizator cu influenta l-a folosit si a facut o recomandare. Pentru a face mai clare lucrurile, 40% dintre utilizatori sustin ca au facut o achizitie online, dupa ce au citit o recomandare sau un video de prezentare a unui utilizator cu influenta, iar 20% utilizatori au declarat ca au share-uit diferite produse folosite si/sau recomandate de o persoana cu influenta. Motiv pentru care din ce in ce mai multe companii ” profita ” de aceste influente si platesc persoanele in cauza pentru folosirea unor produse si recomandarea lor.
I think what this is telling us is that you don’t have to be a mass media star or a household name to be influential and actually drive people to buy stuff, but actually, this whole cadre of influencers through social media—especially Twitter because that’s what we know about from the research—are driving a lot of purchases by a lot of people.