Anual compania Forbes publica o lista a celor mai valoroase brand-uri de pe planeta si compania Apple a ocupat prima pozitie in ultimii 3 ani fara a fi dispusa sa o cedeze vreunei competitoare, in 2016 situatia fiind identica pentru cei din Cupertino, ei fiind incontinuare apreciati de catre Forbes.
Conform celor de la Forbes, brand-ul Apple valoreaza 154.1 miliarde de dolari, cu 6% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, el putand genera venituri de 233 de miliarde de dolari pentru cei din Cupertino, Apple cheltuind 1.8 miliarde de dolari pentru a se promova in 2015.
Cu mult in urma sa regasim compania Google, al carui brand valoreaza 82.5 miliarde de dolari, deci cu 72 de miliarde de dolari mai putin, valoarea sa fiind totusi cu 26% mai mare decat in 2014, compania Google cheltuind 3.2 miliarde de dolari pentru a se promova in 2015.
Dupa cum puteti vedea din lista de mai jos, Microsoft ocupa pozitia a treia in top, iar Facebook este regasita pe locul al cincilea, Samsung nereusind sa intre in top 10, compania plasandu-se pe locul 11, cu un sfert din valoarea brand-ului companiei Apple.
Dintre toate companiile listate in top 10, Coca-Cola a cheltuit cei mai multi bani pentru a se promova, 4 miliarde de dolari, in timp ce Facebook a cheltuit cei mai putini bani, doar 281 de milioane de dolari.