Desi utilizatorii de smartphone-uri instaleaza foarte multe aplicatii in perioada de utilizare a propriilor dispozitive, putine dintre ele raman totusi pentru perioade lungi de timp in produse si sunt utilizate frecvent de catre cei care le-au instalat din magazinele digitale de aplicatii.
Conform unui studiu recent facut de catre o companie americana, rata de retentie in randul utilizatorilor de terminale iPhone este foarte mare in cazul aplicatiilor pentru sanatate si fitness, vreme, sau aplicatii ale revistelor ori publicatiilor online.
In cazul tuturor acestor aplicatii vorbim despre o perioada de utilizare de peste 30 de zile dupa instalare, doar aplicatiile pentru vreme fiind folosite de peste 5 ori pe saptamana, majoritatea restului aplicatiilor analisate fiind folosite de 2 – 3 ori pe saptamana.
In ceea ce priveste aplicatiile care stau cel mai putin in smartphone-uri, vorbim despre aplicatiile pentru copii, jocurile de actiune, aplicatiile de mesagerie sau ale retelelor de socializare si cele pentru entertainment.
For the first time ever, we’ve found that Health and Fitness apps in both the iOS and Android store fall within or very close to Quadrant I. After hundreds of years of diet fads, perhaps the app industry has created a viable healthy living solution!
Situatia este similara atat pentru iOS, cat si pentru Android, semn ca utilizatorii impart foarte multe dintre tendintele in ceea ce priveste utilizarea aplicatiilor instalate in propriile terminale, lucru usor de anticipat de catre orice dezvoltator de aplicatii.
Desi exista foarte multe diferente intre utilizatorii Android si iOS, iata ca exista totusi si destule puncte similare care ii pot ajuta pe dezvoltatorii de aplicatii pentru ambele platforme sa ofere titluri cat mai atractive pentru proprii utilizatori.
This post was last modified on mai 16, 2016, 9:53 AM 09:53