Astazi cei de la IDC au publicat datele lor privind numarul de wearable-uri vandute in lumea intreaga, inclusiv un segment privind vanzarile de smartwatch-uri, iar lumea intreaga poate vedea o listare a celor mai populare produse de acest gen vandute pe pietele globale.
Conform celor de la IDC, in T1 2016 Fitbit a vandut cele mai multe wearable-uri pe glob, mai exact 4.8 milioane de unitati cu o cota de piata de 24.5%, Xiaomi urmandu-ci cu 3.7 milioane de unitati si cota de piata de 19%, Apple ocupand pozitia a treia cu 1.5 milioane de unitati si o cota de piata de 7.5%.
La nivel global s-au vandut 19.9 milioane de wearable-uri in T1 2016, cifra fiind cu 67.2% mai mare decat cea inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut, semn ca acest tip de produse devin din ce in ce mai populare pentru utilizatorii de pe intreaga planeta.
Daca ne uitam la smartwatch-uri, ei bine lucrurile sunt diferite deoarece Apple este lider de piata cu 1.5 milioane de unitati vandute in lumea intreaga si o cota de piata de 46%, asta dupa mai putin de un an de zile de la lansarea oficiala a Apple Watch.
In urma celor de la Apple regasim coreenii de la Samsung cu 700.000 de unitati vandute si o cota de piata de 20.9%, Motorola cu 400.000 de unitati vandute si o cota de piata de 10.9%, Huawei si Garmin incheind topul, ambele companii avand vanzari mult mai mici.
Intreaga piata a smartwatch-urilor a inregistrat vanzari duble fata de aceeasi perioada a anului trecut, adica a crescut de la 1.6 milioane de unitati la 3.2 milioane de unitati, iar asta in principal multumita lansarii Apple Watch de catre compania Apple, gadget-ul facand ceasurile inteligente mult mai populare.
This post was last modified on mai 16, 2016, 6:14 PM 18:14