Samsung nu se dezminte si acum 2 zile a lansat o noua campanie publicitara menita sa promoveze Samsung Galaxy S7 si S7 Edge, insa din pacate imaginatia le-a lipsit celor care creeaza campaniile publicitare pentru compania coreeana, ei copiind ceva al Apple.
Sunt sigur ca sintagma Shot on iPhone va este cunoscuta, compania Apple primind foarte multe laude si premii pentru campania publicitara menita sa promoveze capacitatea iPhone 6 si iPhone 6S de a inregistra poze grozave cu ale lor camere de 12 megapixeli.
Cei de la Samsung s-au gandit ca a copia din nou Apple este cea mai buna cale spre succes, asa ca au lansat o companie cu motto-ul Captured on Samsung Galaxy S7, cuvintele shot si captured fiind folosite cu acelasi sens de catre fotografii amatori sau profesionisti.
De ce continua Samsung sa copieze Apple ? Pentru ca agentiile sale de creatie sunt slabe, pentru ca ele nu sunt capabile sa vina cu proiecte proprii care sa aiba succes, asa ca se uita peste gard, vad ce se face pentru Apple si aplica aceeasi strategie sperand ca nimeni nu va observa, iar majoritatea oamenilor obisnuiti nu o fac.
https://www.youtube.com/watch?v=IVx6ZlksMJw
Este de vreun ajutor pentru Samsung aceasta constanta dovada a incapacitatii de a face ceva singura ? Desigur ca nu, este penibil, dar cui ii pasa?