X

RearVision – zeci de fosti angajati Apple lanseaza un accesoriu pentru automobile

RearVision este un produs creat de cativa zeci de fosti angajati ai companiei Apple care s-au gandit sa isi combine fortele pentru a lansa pe piata un dispozitiv ce se poate monta in partea din spate a unei masini si preia imagini de pe o camera pentru a-i arata soferului ce se afla in spatele sau.

Pearl este compania creata de catre fostii angajati ai Apple, produsul lor fiind un suport pentru numarul de inmatriculare al masinilor, in acesta fiind montata o camera si un chip Bluetooth care comunica cu o aplicatie ce trebuie instalata in iPhone sau iPad, prin ea fiind transmise imaginile in timp real.

RearVision este capabil sa redea imagini la un unghi de 180 de grade in jurul partii posterioare a masinii, astfel ca soferul poate vedea nu doar ceea ce se afla direct in spatele masinii, ci si ceea ce se afla in partile laterale ale acesteia, deci va putea da mult mai usor cu spatele cand trebuie sa faca aceasta manevra.

RearVision se poate conecta si cu sistemul de diagnosticare al masinilor pentru a determina viteza de rulare, iar cu ajutorul unor panouri solare montate in jurul camerei, el isi furnizeaza singur energia electrica necesara pentru a functiona, o zi de pozitionare in lumina soarelui echivaland cu o saptamana de functionare.

In momentul in care utilizatorul introduce masina in viteza pentru a da cu spatele, RearVision se activeaza automat si afiseaza un feed video pe iPhone sau iPad, alerte fiind trimise cand masini se apropie de cea a utilizatorului si atunci cand un obiect se afla foarte aproape de bara masinii.

While the government can insist new cars get safer, they can’t do anything about older vehicles. That is both a crisis and an opportunity. “There’s about 7 percent of new car inventory that comes in the market every year. That leaves more than 90 percent of the cars are not new every year,” says Bryson Gardner, Pearl’s co-founder and CEO.

RearVision a fost in principal creat pentru posesorii de masini vechi care nu sunt echipate cu senzori de parcare sau camere care sa el permita sa vada ceea ce se afla in spatele lor, fondatorii companiei Pearl fiind de parere ca foarte multa lume va fi interesata de produs.

Desi RearVision se anunta a fi un produs foarte interesant, partea proasta este ca el are un pret de vanzare de 500 de dolari, mult mai mare decat cel al unui suport de inmatriculare cu camera despre care v-am vorbit cu doar cateva saptamani in urma.

This post was last modified on iun. 21, 2016, 9:30 PM 21:30

Disqus Comments Loading...