Aseara Facebook a lansat un nou buton Like, insa separat de el compania americana le ofera utilizatorilor din lumea intreaga si doua noi extensii pentru Google Chrome, acestea permitand partajarea mai rapida de continut si salvarea de articole pentru ca acestea sa poata fi citite mai tarizu, cand utilizatorii au timp.
Prima extensie pentru Google Chrome se numeste Share to Facebook, ea punand un buton de partajare direct in interfata Google Chrome, la apasare el deschizand o noua pagina Facebook care permite partajarea rapida a paginii deschise in acel moment de catre utilizator, procesul in sine fiind extrem de simplu.
Ideea din spatele extensiei Share to Facebook este de a usura munca utilizatorilor de a partaja pagini web catre prieteni, insa desigur ca aproape orice pagina de internet are deja un buton de partajare, asa ca extensia este destul de inutila, atat pentru cei care partajeaza continut in mod normal, cat si pentru restul.
Cea de-a doua extensie se numeste Save to Facebook, iar cu ajutorul sau utilizatorii pot salva articole intr-o sectiune obscura a retelei de socializare pentru ca respectivele articole sa poata fi citite oricand utilizatorii au timp la dispozitie sa faca acest lucru, ele ramanand salvate in respectiva sectiune pe o perioada nedeterminata de timp.
Articolele salvate cu functia Save to Facebook sunt deschise intr-un browser intern in momentul in care sunt accesate de pe terminale mobile, in cazul calculatoarelor ele fiind deschise intr-o pagina separata, asa cum se intampla in mod normal cu orice fel de pagini web pe care utilizatorii le acceseaza din cadrul retelei de socializare.
De ce a lansat Facebook aceste doua noi extensii pentru Google Chrome ? O explicatie exacta nu exista, ele fiind in cea mai mare parte inutile deoarece utilizatorii nu au nevoie de software suplimentar pentru asemenea functii, insa cei de la Facebook incearca sa intre in vietile noastre oricum pot.