Astazi s-a implinit 1 an din momentul lansarii singurului serviciu de streaming audio din istoria companiei Apple, Apple Music fiind gandit pentru a permite trecerea naturala de la actualul sistem de vanzare de muzica al iTunes Store, la unul in care utilizatorii platesc un abonament lunar pentru a asculta muzica.
Anul trecut Apple Music era lansat intr-o lume dominata de Spotify si alte servicii de streaming audio mai putin populare, insa spre surprinderea multora cei de la Apple au reusit in 12 luni sa convinga 15 milioane de oameni sa plateasca abonamente pentru serviciul lor, probabil peste 100 de milioane de persoane testand platforma.
Apple Music este serviciul de streaming audio cu cea mai mare crestere in primul an anterior lansarii, insa asta si pentru ca Apple l-a integrat nativ in sistemul de operare iOS si l-a promovat toata puterea sa, el avand in momentul de fata jumatate din baza de utilizatori ai Spotify, acest serviciu competitor crescand impreuna cu el.
Apple Music a fost criticat chiar de la bun inceput pentru functiile pe care le-a oferit utilizatorilor, sau pentru lipsa unora dintre ele, insa in ciuda tuturor criticilor, lumea s-a abonat la serviciul de streaming al Apple si continua sa o faca in numar surprinzator de mare, asta desi exista destule alternative pe piata.
https://www.youtube.com/watch?v=Y1zs0uHHoSw
Pentru iOS 10 compania Apple s-a gandit sa schimbe multe din ceea ce ofera Apple Music, insa in principal pentru interfata si modul de interactiune, nu pentru functiile oferite, iar modificarile sunt groaznice, nedemne de un serviciu oferit de catre Apple, insa Jony Ive si designerii sai au o cu totul alta parere.
Apple Music are un viitor stralucit in fata pentru ca Apple are o baza de 1 miliard de utilizatori de iDevice-uri, majoritatea covarsitoare a acestora ruland versiuni ale iOS care permit folosirea Apple Music, iar asta va garanta cel putin o dublare a numarului de abonati pana pe 30 iunie 2017.