Daca va gandeati ca robotii virtuali nu au vreo utilitate pentru a rezolva problemele oamenilor din lumea intreaga, ei bine unul creat de catre compania DoNotPay va contrazice, deoarece in 2 ani el a reusit sa ajunge foarte multi soferi sa anuleze 160.000 de amenzi pentru parcare si i-a scutit de plata catorva milioane de dolari.
Robotul virtual este disponibil gratuit si a fost creat pentru a le pune o serie de intrebari soferilor care au primit amenzi de parcare, in baza raspunsurilor fiindu-le oferite si sfaturi care ii pot ajuta sa anuleze amenda de parcare, rata de succes a serviciului fiind de 64% in randul celor care l-au folosit in ultimii 2 ani.
DoNotPay este activ deocamdata doar in Londra si New York, metropole cu peste 20 de milioane de locuitori, iar in 2 ani peste 250.000 de persoane s-au folosit de serviciu, rata de succes de 64% fiind surprinzatoare, avand in vedere ca vorbim, in esenta, despre un robot care doar iti pune intrebari predefinite si iti da raspunsuri predefinite.
Creatorul DoNoPay sustine ca serviciul sau va fi in continuare disponibil gratuit, iar existenta sa a afectat cu siguranta incasarile unor avocati care ofereau contra cost sfaturi oamenilor care doreau sa scape de amenzile de parcare, succesul in cele doua mari orase motivand compania sa-si extinda disponibilitatea si in alte zone.
“I think the people getting parking tickets are the most vulnerable in society. These people aren’t looking to break the law. I think they’re being exploited as a revenue source by the local government.I feel like there’s a gold mine of opportunities because so many services and information could be automated using AI, and bots are a perfect way to do that, and it’s disappointing at the moment that it’s mainly used for commerce transactions by ordering flowers and pizzas.”
DoNotPay este o dovada foarte clara a faptului ca anumite servicii oferite de catre oameni pot fi automatizate pentru a fi oferite mult mai rapid de catre diversi roboti virtuali, iar in baza succesului acestei companii vor exista cu siguranta si alte servicii similare care se vor bucura de un grade de utilizare cel putin la fel de mare.
This post was last modified on iun. 30, 2016, 9:43 AM 09:43