Stiati ca tastarea ne poate influenta modul in care privim anumite cuvinte?
Acest ” efect ” este cunoscut sub numele de “QWERTY Effect“, si in conformitate cu un grup de cercetatori din Germania, ne determina sa avem o reactie emotionala fata de anumite cuvinte.
Tastatura QWERTY nu este considerata a fi eficienta. De fapt, a fost proiectata pentru a fi ineficienta. Designerii au pus perechi de litere mai dificil de tastat, pentru a incetini ritmul de dactilografe. Acest aspect si-a ” lucrat ” drumul sau in subconștientul nostru, facandu-ne sa displacem anumite cuvinte.
Cauza efectului QWERTY se crede ca intervine la oamenii care fac o conexiune emotionala cu un cuvant in funtie de cat de greu sau usor este de scris.
People responsible for naming new products, brands, and companies might do well to consider the potential advantages of consulting their keyboards and choosing the ‘right’ name.
Cu cat este mai usor un cuvânt de tastat, mai atat este mai favorizat de oameni.
In our datasets we confirm that products with more right side letters and fewer left side letters have higher average ratings.