Cei de la Sony declara ca noii lor roboti vor crea legaturi emotionale cu oamenii.
Directorul executiv al Sony, Kazuo Hirai, nu a dezvaluit detalii despre roboti, dar spune ca va propune noi modele de afaceri, care integreaza hardware si servicii pentru a oferi experiente emotionale convingatoare.
Sony will seek to propose new business models that integrate hardware and services to provide emotionally compelling experiences,
Sony s-a gandit sa reintroduca „jocul robotilor” dupa ce competitia crescuta din magazinele asiatice a condus la o taiere masiva a costurilor in 2006. Cu toate astea, au lansat Aibo, robotul-canin, pe care unii oameni l-au iubit atat de tare incat le-au organizat chiar si inmormantarea…
Pe langa popularitate, robotii erau folositi de cercetatori pentru mai multe activitati, inclusiv pentru turneul de fotbal din 2005.
Au trecut 10 ani mai tarziu si mai multe companii au gasit modalitati de a crea o interactiune intre oameni si roboţi. SoftBank a adunat „emotii” similare in legatura cu robotul companiei, Pepper, pe care cred ca toti il stiti, in timp ce Boston Dynamics l-a adus mai devreme pe SpotMini, un robot cu simtul umorului.
Sistemul PlayStation VR este stabilit sa se lanseze in octombrie anul acesta, iar Sony crede ca este perfect pentru a avea succes in domenii precum entertainment si gaming. In mare, Sony are multe idei in procesare si depozit pentru noua generatie a tehnologiei.