Apple Watch este smartwatch-ul care ofera cel mai mare grad de satisfactie in randul consumatorilor, conform unui studiu realizat de catre J.D. Power in SUA in cursul ultimelor luni, produsul celor din Cupertino intrecand fara drept de apel concurenta din acest segment al pietei.
Studiul a fost realizat pe aproape 2700 de posesori de smartwatch-uri, iar cei de la Apple au reusit sa castige o reputatie buna in randul clientilor prin lansarea Apple Watch, produsul avand caracteristici care par sa-i multumeasca pe mutilizatori, desi nu toata lumea este chiar atat de impresionata.
Studiul le-a cerut utilizatorilor sa compare brand-urile in baza unor criterii precum autonomia bateriei, usurinta de utilizare, confortul, pretul, dimensiunea ecranului, design-ul, etc, iar in top cei de la Samsung s-au plasat pe pozitia a doua, cu 10 puncte in urma celor de la Apple.
Separat de Apple si Samsung, Sony, Fitbit si LG au incheiat un top 5 cu producatori de smartwatch-uri care au clienti destul de multumiti de achizitiile facute, insa desigur ca exista mult loc pentru imbunatatirea lor, fiecare dintre cele 5 companii avand produse cu diverse probleme raportate pana in prezent.
La jumatatea anului trecut o companie americana sustinea ca Apple Watch are un grad de satisfactie de 97% in randul consumatorilor, Tim Cook laudandu-se cu aceasta realizare intr-o conferinta Apple, iar lucrurile par sa mearga bine in continuare pentru americani.