Pokemon GO a reusit sa depaseasca Facebook acolo unde conteaza mai mult, in utilizarea zilnica, aplicatia celor de la Niantic generand zilnic aproximativ 33 de minute de utilizare pe smartphone-uri, asta in timp ce aplicatia Facebook reuseste sa genereze cu aproximativ 10 minute mai putin, diferenta fiind una destul de mare.
Informatiile vin de la o companie americana specializata pe analizarea modului in care posesorii de smartphone-uri isi folosesc aplicatiile si observati in imaginea de mai jos ca exista alte aplicatii de socializare listate in micul lor top, Pokemon GO dominand fara drept de apel aplicatiile retelelor de socializare.
Daca fata de Facebook diferenta este de 10 minute, fata de Snapchat ea creste la aproximativ 15 minute, Twitter, Instagram si Slither.io neavand vreo aparenta sansa in a convinge utilizatorii sa renunte la Pokemon GO pentru a le folosi, pokemonii virtuali fiind mult mai interesanti pentru aceste persoane.
Practic, aceasta cautare constanta de pokemoni in Pokemon GO ocupa majoritatea timpului pe care utilizatorii il petrec folosind smartphone-uri, iar separat de jocurile obisnuite care pierd utilizatori, se pare ca si aplicatiile retelelor de socializare sunt serios afectate, iar la asta probabil nu se asteptau multi dintre analisti.
Separat de perioadele de utilizare, Pokemon GO castiga si mult mai multi bani decat jocurile cele mai populare din App Store, diferenta dintre produsul celor de la Niantic si Slither.io fiind de aproximativ 4 ori, deci vorbim despre o adevarata “mina de aur” pentru cei de la Niantic, ei castigand multe milioane de dolari de pe urma Pokemon Go pana in prezent.
Realitatea este ca Pokemon GO a devenit un fenomen mondial si ca zeci de milioane de oameni de pe planeta folosesc zilnic aceasta aplicatie pentru a cauta pokemoni, succesul sau luand prin surprindere intreaga lume, asta desi titlul nu a fost oferit oficial in tari asiatice unde seria este extrem de populara.
This post was last modified on iul. 20, 2016, 9:51 AM 09:51